Yanıtla: İSTEK RİCA

    DİLBER CEYLAN
    Katılımcı
      Merhaba,

      Bahse geçen konu ile ilgili 3 sene önce çalışma yaptık.

      • Fakat bürokratik işlemlerin ağırlığı (Müşterinin her bankası ve şubesinin yetkilendirme için  ayrı ayrı sözleşme, Kişisel verileri koruma kanunu sözleşmeleri, vs.),
      • Talepte bulunan bankaların entegrasyon için değişik yıllık ücretlendirme talepleri,
      • Gelen verilerde bazı bankalar TC kimlik, vergi Numarası gibi alanları vermemelerinden dolayı muhasebe kayıtların el ile teker teker eşleştirilmek zorunda kalmaları,
      • Yıllık bakım ve ücretlendirme gibi maliyet konularından dolayı,

      Çok yoğun banka işlemleri olan Firmalar için anlamlı olabilecek bir entegrasyon, Muhasebe Büroları için anlamsız hale dönüştü.

      Yapmış olduğumuz entegrasyon işlemlerinden vazgeçtik.

      Muhasebe Büroları ve Anlık Banka işlemlerine ihtiyaç duymayan Firmalar için, Programımız da “Banka Excel Listeleri” üzerinde entegrasyon daha pratik hem de ücretsiz.

      İyi günler, iyi çalışmalar dilerim.

      0
      0