ORKA BULUT YEDEKLEME

  • Mesaj
    SMS
      Sayın yetkili;

      Orka bulut yedekleme sistemi kendisini kapatmış ve çalışmıyor, bugün günlerden pazar, pazar günü olduğu için mi çalışmıyor sistem.

      Pazar günleri çalışmıyor ise tavsiyeniz nedir.

      Sistemi yeniden aktif edebilmek için bizim yapabileceğimiz bir şey varmıdır.

      iyi çalışmalar, sistem uyarısı aşağıdaki resimlerde gösterilmiştir.

      0
      0
    1 yanıt görüntüleniyor (toplam 1)
    • Cevaplar
      Şaban Murat ASLANPAY
      Katılımcı
        Merhaba,

        Yedekleme planınız, isteğiniz üzerine  her gün 17:30 olarak ayarlanmış.

        Elektrik kesintisi, makinenin aniden kapanması, internet bağlantınızın olmaması vb. sebeplerden dolayı yedekleme servisi durmuş.

        Aynı uyarıyı yeniden alırsanız. Mesai saatleri içinde bize ulaşabilirsiniz.

        Yada Windows Arama kısmından Hizmetler e girip Acronis yazan hizmetleri çalıştırabilirsiniz.

        Acronis Servis Başlatma

        Uzak erişimle bağlanarak sorununuz çözüldü.

        Bilgilerinize, iyi çalışmalar.

         

        0
        0
      1 yanıt görüntüleniyor (toplam 1)
      • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.