ORKA BULUT YEDEKLEME

Forumlar Orka Windows SQL İnternet Aksiyonları ORKA BULUT YEDEKLEME

  • Mesaj
    Ersin Aksoy
    Katılımcı

    Lisans No: 11086

    Sayın yetkili;

    Orka bulut yedekleme sistemi kendisini kapatmış ve çalışmıyor, bugün günlerden pazar, pazar günü olduğu için mi çalışmıyor sistem.

    Pazar günleri çalışmıyor ise tavsiyeniz nedir.

    Sistemi yeniden aktif edebilmek için bizim yapabileceğimiz bir şey varmıdır.

    iyi çalışmalar, sistem uyarısı aşağıdaki resimlerde gösterilmiştir.

    Serbest Muhasebeci Mali Müşavir
1 yanıt görüntüleniyor (toplam 1)
  • Cevaplar
    Murat YILMAZ
    Anahtar yönetici

    Lisans No: 1

    Merhaba,

    Yedekleme planınız, isteğiniz üzerine  her gün 17:30 olarak ayarlanmış.

    Elektrik kesintisi, makinenin aniden kapanması, internet bağlantınızın olmaması vb. sebeplerden dolayı yedekleme servisi durmuş.

    Aynı uyarıyı yeniden alırsanız. Mesai saatleri içinde bize ulaşabilirsiniz.

    Yada Windows Arama kısmından Hizmetler e girip Acronis yazan hizmetleri çalıştırabilirsiniz.

    Acronis Servis Başlatma

    Uzak erişimle bağlanarak sorununuz çözüldü.

    Bilgilerinize, iyi çalışmalar.

     

1 yanıt görüntüleniyor (toplam 1)
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.