SERVER BAĞLANTISINDA KOPMALAR

  • Mesaj
    Ağa Mehmet OYMAK
    Katılımcı
      Merhaba,

      Server ağ bağlantısı ile bağlı olan terminallerden sadece birisinde sürekli ve sık sık ” Bağlantı Başarısız Oldu ”

      ” Modül Çağrılamıyor ” gibi mesajlarla bağlantı kopmaları yaşıyoruz.

      Bu sorunu nasıl çözebiliriz?

      Teşekkürlerimle, iyi çalışmalar …

      0
      0
    6 yanıt görüntüleniyor - 1 ile 6 arası (toplam 6)
    • Cevaplar
      Rahmi İNEVİ
      Yönetici
        Sayın Ahmet TÜRKOĞLU,

        Ana bilgisayarınızda veya İç ağınızda bir kopma var.

        Bundan dolayı Program bağlantısı kesiliyor.

        Özellikle Ana bilgisayarınızın ve kullanıcı bilgisayarınızın ethernet kablosunu kontrol ettiriniz.

         

        0
        0
        Ağa Mehmet OYMAK
        Katılımcı
          Sn. İnevi,

          İlginiz için teşekkür ederim.

          Kontrolleri yaptıracağım.

           

           

          0
          0
          Soner Soysal
          Yönetici
            aynı sorun bende de olmaya başladı tüm modüllerim tek ekrana toplaması ile alakalı güncellemeden sonra hatayı vermeye başladı
            0
            0
            GAR
            Katılımcı
              Bilanço modülünde böyle bir hata alıyorum .
              0
              0
              GAR
              Katılımcı
                Bilanço modülünde böyle bir hata alıyorum .
                0
                0
                Soner Soysal
                Yönetici
                  Sayın ozgur,

                  Lütfen programı yenileyip tekrar kontrol edelim. Tekrar hata alırsanız destek servisimizi arayın.

                  0
                  0
                6 yanıt görüntüleniyor - 1 ile 6 arası (toplam 6)
                • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.