- Bu konu 4 yanıt içerir, 3 izleyen vardır ve en son 4 yıl 12 ay önce Sinan ÇEKİÇ tarafından güncellenmiştir.
- Mesaj
- 13 Kasım 2019: 13:52
Sayın yetkili, Hizmet bildirimi sgk ya gönderimi sırasında bordro kayıtlarına kilit atılsın mı onay ekranına EVET Yada HAYIR Cevabı verdikten sonra Min 15 Max 18 Saniye kadar ORKA PROGRAMI kilitlenmektedir.Konu ile ilgili Orka teknik personeli ile görüşmemde bunun sebebinin kullandığım pc olduğu, kendi pclerinde bunun maksimum 3 saniye kadar olduğu belirtilmiştir.
Kullandığım pc özellikleri konu ekinde gönderilmiştir. Ayrıca pc de SSHD Disk bulunmaktadır. Ana pc mizin özellikleri de konu ekine eklenmiştir. Ana pc miz sadece Orka programını depolamakta kullanılmakta başkaca hiçbir görevi bulunmamaktadır.
Günümüz koşullarında sizin programınız için yeterli bir pc olduğunu düşünüyorum. Bilgisayarımın yeterli olduğunu düşünmemden dolayı bu bekleme süresinin sizin yazılımınıza yapacağınız bir çalışma ile düzeltebileceğinizi düşünüyorum.
3 Saniye makul bir süre olabilir Fakat 15 Saniye motivasyon bozucu bir süredir. Bu konu hakkında çalışma yapmanızı rica ederim.
Not: Bu durum yeni karşılaştığım bir durum olmayıp, aylardır devam eden bir durumdur. Orkanın Güncelleme yaparak bu durumu çözeceğine olan güvenimden dolayı bu güne kadar konu hakkında herhangi bir yorumda bulunmadım.
00
- Cevaplar
- 13 Kasım 2019: 16:11
Merhaba Sorun Bilgisayanızda Değil. Orka Kaynaklı.Aynı sorun Yıllardır Devam Ediyor. Fakat Bir Türlü Çözemediler. Yıl Olucak Nerdeyse sabah aynı konuyu bende açtım. Daha önce defalarca söyledik sürekli konu notlarmız arasında deniliyor. Orka da Hizmet günden güne ölüyor. illaki herkesi memnun edemezler kimse dört dörtlük değil ama bazı önemli konuları hataları eksiklikleri söylediğimiz halde kızağa çekip notlarımız arasında deniliyor.
Size bir İpucu. Üsteten çarpıya basıp çıkan küçük ekranda programı geri yükleye basınca sorun çözülüyor.
10- 15 Kasım 2019: 00:14
- Sayın Ersin bey, sorun bilgisayarınızda falan değil sorun maalesef orkada. Bu sorunu Defalarca ilettik. Gerek burada yazdık ve gerekse telefonla, mail ile ilettik ama ne hikmetse sorun giderilmiyor.
- Sayın Murat Muhasebenin yazdıklarına da harfi harfine katılıyorum.
00- 11 Aralık 2019: 16:20
Bu ay yaptığım sgk gönderimlerinde onay ekranının kaldırılması ile herhangi bir sorun olmadan sgk işlemlerimi yaptım. Yapılan düzenleme için TEŞEKKÜRLER ORKA00- 12 Aralık 2019: 17:03
Bu ay sigortaları yaparken sorunun düzeltilmiş olduğunu gördüm, Gerekli düzenlemeyi yaptığınız için teşekkür ederiz.00
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.