Yanıtla: Orka DOS için ayrılık vakti

    fatih
    Katılımcı
      Sn. Orka Bilgisayar Yönetici ve Emekçileri,

       

      Bundan yaklaşık olarak bir ay önce durum değerlendirmesi için Sn. Doğan Yılmaz Bey ile samimi ve sıcak bir ortamda söyleşimiz olmuştu. SQL ile ilgili olası şikayetlerimi, Teknoparktaki yerine bizzat gittiğim, Sn Metin Bey’in bazı konularda kulaklarını tıkayarak,  kullanıcıların isteklerine önem vermemesini ve SQL deki hantallıktan ve neden kullanışlı olmadığından cihetle nacizane fikirlerimi paylaşmış idim. ÖRNEĞİN, Orka SQL her seferinde ekranın ortasında açılıyor, buna bir ayar yapamıyor muyuz gibi basit bir soruya bile yedek EKRAN al gibi dahiyane bir çözüm sunulmasına gülsem mi ağlasam mı bilemedim. (Samsun 32 İnch Ekranımdan yazıyorum bu satırları bu arada. 106 Ekran a doğru gideceğim bu gidişle inşallah.  🙂    )

      Arkadaşlar ne olursunuz amacım yermek, yada aşağılamak değil, ORKA yı bir evlat gibi nasıl sahiplendiğimizi en iyi DOĞAN Bey bilir. DOS için hep kısıtlı hafıza nedeni ile ilerleme sağlanamadığı ifade edildi. Evet Haklılar da, Peki Windows un Suçu Nedir ? Neyse efendim, Çözüm anlamında bir sonuca an itibari ile ulaşmış değilim. Görüştüğüm meslekdaşlarım da  ORKA DOS u yere göğe sığdıramazken, SQL için hepsinin ortak görüşü bu programla yollarına devam edemeyecekleri yönünde hemfikir. Buna BENDE dahilim.  (32 inch ekranla SQL i kullanmaktayım bu arada halen.) Bugün LUCA ile öngörüşme yaptım. Kendilerini bekliyorum, Mecburen arayış içerisine girdim. Bardağı taşıran damla ise bugün, ORKA SQL in yanlış yapmış olduğu entegrasyon ile ilgili daha önce de bilgi vermeme rağmen hatanın düzeltilmediğini SQL in büro yönetiminde hatalı entegrasyon ve muhtasar hesapladığına şahit oldum. Tekrar Doğan Bey in cebinden ulaşmaya çalıştım, ulaşamadım, Metin bey i aradım ULAŞAMADIM, ve bunu SQL e tekrar bildirmek için Orka Merkezi aradığımda tam bir AZİZ NESİN Klasiği ile karşılaştım.

      Orka Merkezi aradığımda, santral Lisans numaramı istedi, verdim beni Satışa aktardı, (Destek paketim olmadığından) Satıştaki arkadaşa dilimde tüy bitene kadar anlatmaya çalıştım, benim satışla bir işim yok, satışa santral otomatik aktardı, Doğan Beyi ve Metin bey i cepten aradığımı ama muhtemelen meşgul olabileceklerinden dolayı ulaşamadığımı, program hata yapıyor vs. vs. ve dedikten ve sinir anlamında kırmızı çizgiye yaklaştığım bir sınırda, beyefendi yarım saatin sonunda Destek’ten bayan arkadaşa aktardı, kendisini tanımıyorum ama o beni tanıyormuş. Durumu anlattım. Bayiyi önce aradığımı, çözüm bulamadığım için onları aradığımı ve bunu ancak uzak bağlantı ile bağlanmaları durumunda program üzerinden detaylı olarak hatayı gösterebileceğimi dilim döndükçe anlatmaya çalıştım. Konuşmanın sonunda hanımefendi bu durumun da Uzak desteğe girdiğini ve benim uzak destek paketim olmadığından yardımcı olamayacaklarını, Doğan Bey in Gültekin AKTAŞ ararsa bana bağlayın şeklinde bir bilgi vermediğini, o olmadan aktaramayacağını,  bayim ile görüşmem gerektiğini söyledi durdu. Şimdi ben bu hatayı düzeltin demek için uzak destek mi alayım. Hatanın Faturasını da müşteriden kazanca mı çevirmek istiyorsunuz anlamadım.

      Arkadaşlar, beni bilen bilir, ben bu güne kadar sayısını hatırlayamadığım ve beni forumdan takip eden bir sürü kullanıcıya herhangi bir menfaat beklemeden yardımcı oldum. Olmaya da devam ediyorum. Şimdi birileri çıkar illeri geri konuşur, yapmasın üzerim. (Çok sinirliyim şu an)

      Bence Herkes artık bir silkelenip kendisine gelsin. iki aylık süre zarfında ORKA SQL bu zihniyetle devam ederse, Doğan Bey e samimiyetle anlattığım gibi, insanları bir kere küstürürseniz, geri dönüşümü domino etkisi yapar. Bizlerin istek ve önerilerine kulak verirseniz KAZANAN HEPİMİZ OLURUZ. AKSİ DURUMDA HERKES KAYBEDER.     ORKA BİZİ,             BİZLER DE EVLADIMIZ GİBİ GÖRDÜĞÜMÜZ ORKA YI .

      ESEN KALIN CANLAR,

      0
      0